
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ТА ЗМІСТУ ОСВІТИ
Основним документом, який регулює навчально-виховний процес, є робочий навчальний план, який складають на підставі типових навчальних планів, розроблених і затверджених Міністерством освіти і науки України, з конкретизацією варіативної частини та визначенням профілю навчання.
Структуру навчального року визначають згідно з регламентом Міністерства освіти і науки України. Тижневе навантаження учнів установлює Ліцей №1 у межах часу, передбаченого робочим навчальним планом.
Навчально-виховний процес у закладі регламентовано розкладом уроків, позакласних занять на півріччя й окремим розкладом корекційно-розвивальних занять під час консультативно-самостійної діяльності. Календарне та поурочне планування навчального матеріалу здійснюють учителі безпосередньо в наукових проектах. Режим роботи: п‘ятиденний:
Навчальний процес у 1-11-х класах – це система заходів, спрямованих на підвищення ефективності навчання та формування ключових (життєвих) компетентностей школярів; на усунення втрати навчального часу; зниження стомлюваності учнів і вчителів у процесі діяльності в Ліцеї; покращення якості підготовки учнів, скорочення часу на виконання домашніх завдань, розвиток самостійності в предметному навчанні. У Ліцеї створено більш сприятливу систему організації навчального процесу.
Щоденну кількість і відповідність навчальних занять визначено розкладом уроків, який складають на кожний семестр. Затверджує його директор Ліцею №1.
Організація навчально-виховного процесу за умов шкільного модуля вимагає особливих умов навчання: у 5 – 9-х класах – диференційне навчання учнів з різним інтелектом, у 10 – 11 класах – профільна система навчання.
Групування учнів за паралелями здійснюють:
· за рівнем розвитку (1– 5 класи);
· за професійними інтересами та бажаннями (10 класи).
Адміністрація Ліцею №1 систематично проводить експертне оцінювання ефективності навчальних занять порівняно з традиційним уроком за основними критеріальними показниками під час планового внутрішньошкільного контролю. Визначені суб’єкти та функції оцінювання спрямовано на:
· покращення відбору змісту навчального матеріалу;
· оптимальне пристосування навчальних курсів до потреб учнів, на гуманізацію співвідношень у системі «учитель – учень».
Суб’єктами оцінювання є:
· учитель;
· учень;
· батьки.
Предметами оцінювання є:
· рівень навчальних досягнень із предметів;
· рівень розвитку мислення;
· рівень пізнавальної активності;
· стомлюваність;
· стан здоров’я.
Процедура оцінювання:
· 12-бальна система оцінювання (2-11 класи).
Процедури загального оцінювання:
· рейтинг школяра.
Зміст освіти ґрунтується на положеннях, визначених Концепцією загальної середньої освіти (постанова колегії Міністерства освіти і науки України від 22.11.2001 р. № 12/15-2) та типовими навчальними планами.
Сайт комунального закладу "Ліцей №1" Кам’янської міської ради